A harminc napos kihívás, és a fontossági sorrend

Elkezdtem egy 30 napos kihívást: minden nap kb. 1 órás HIIT (High Intensity Interval Training, magyarul Magas Intenzitású Intervallum Edzés).
A harmadik napon viszont rá kellett jönnöm, hogy nem fog ez úgy menni, ahogy elképzeltem (hőemelkedéses göthös lettem a második nap végén).

Ennek ellenére majdnem elmentem ninjutsura, és majdnem megcsináltam reggel a harmadik napi edzést.

Érdekesen működik az ember büszkesége. Főleg, hogy megosztottam a nagyvilággal, hogy csinálom, így még inkább nehezemre esett azt mondani, hogy 'első az egészség'. Annak kell lennie. Mindig az egészség az első.
Nem a befizetett tanfolyam és főleg nem egy 30 napos kihívás.

A célom az, hogy motiváljalak titeket, és magamat. Mozgásra, törődésre.. Igazából bármire, ami pozitív.
Viszont egészséges kereteken belül. Nem az a cél, hogy mindenáron megcsinálja az ember, hanem az, hogy a tőle telhető legjobban csinálja. Ami tőlem most tellett, hogy épségben eljutottam a zöldségeshez anélkül, hogy beleszédültem volna egy árokba. Ez is elég kihívás volt mára. A következő cél, hogy kipihenjem magam, meggyógyuljak, és hogy amint tudom folytassam a 3. videóval.

Bátran ajánlom mindenkinek, aki már eljutott egy szintre állóképességileg és általában fizikailag. Mert ha valaki nagyon elszokott a mozgástól, akkor nem itt kell kezdeni, hanem az elején. Ha néhány lépcsőt kihagyunk, bármilyen közhely is, de pofára fogunk esni.

Azoknak viszont, akiknek szintén kevés az amit eddig mozogtak, vagy a maradék babahájat is le akarják adni, itt van a link ;)  Ne aggódjatok, ha nincs eszközötök mindenhez. Fő a kreativitás ;) (használj egy teli túratáskát, 2 literes vizesüveget, bútort, asztalt, széket, görögdinnyét, bármit!!)

Nincsenek megjegyzések: