Vegán Gluténmentes Spenót



A bögre Tömösközi Ágnes keramikus keze munkája 

Hozzávalók
  • 1 zacskó mirelit spenót / 500 g zsenge levél
  • 5 evőkanál riszliszt
  • 2 evőkanál kókuszolaj
  • 0,5 dl növényi tej (én szójatejet használtam)
  • 2-3 kávéskanál himalájasó
  • 3-4 gerezd fokhagyma
  • 1 kávéskanál majoranna
  • 3 kávéskanál pirospaprika

Elkészítés
  1. Felolvasztjuk a spenótot.
  2. A kókuszolajból és a rizslisztből fehér rántást készítünk. Beletesszük a zúzott fokhagymát, a majorannát és a pirospaprikát.
  3. A rántást hozzákeverjük a spenóthoz, és felöntjük a növényi tejjel.


Páromnak készítettem amúgy, aki Miskolcon él most. :)

Hajnalban frissen bedobozoltam és bezacskóztam. Már a Pest felé tartó vonaton kiderült, hogy nem eléggé. 
Az egyik beadandómat lazán sarkon kente. Segond, nem volt komoly, és Charles rendes, elfogadta.. 

Szóval beletettem még két zacskóba és becövekeltem a túratáskám aljába. Tökéletesen biztosítva volt végig. 

Kéz-dörzsölgetve nyitottuk ki, melegítettük meg, és mertük ki kedvenc táljainkba, majd belekóstoltunk. 
Minden mimikára képes izmunk begörcsölt és a felismerhetetlenség határáig torzította arcunkat. 

"Savanyú..." 

állapítottuk meg, és a megboldogult aranyhalak után küldtük hosszú utat megjárt Spenót barátunkat. 

Másnap megvettem a hozzávalókat még Miskolcon és elkészítettem (márcsakazértisalapon) még egyszer.. :))


Kellemes spenótozást kis Popeyek! :) 


Nincsenek megjegyzések: