Mindenmentes Vegán Kenyér


Végre megszületett a tökéletes recept, ami még ráadásul ízlés szerint variálható is!

Imádom 

Finom, Omlós, Tiszta, Egészséges, Zseniális

Ugyanabból a receptből indultam ki mint múltkor, csak nemes egyszerűséggel kihagytam belőle a tojást..:)
és

Tökéletes lett :)



Hozzávalók
  • 2/3 bögre lenmagliszt
  • 1 1/2 bögre magliszt (ez alkalommal 1 bögre mogyorót és 1/2 bögre diót használtam)
  • 3 teáskanál szódabikarbóna
  • fél teáskanál himalájasó
  • 2 evőkanál hidegen sajtolt olaj (én most szezámolajat használtam)
  • 1/2 bögre növényi tej (vagy víz)
  • 1/2 bögre szódavíz

Elkészítés
  1. Előmelegítjük a sütőt 175°-ra (hőlégkeveréses).
  2. Összekeverjük a hozzávalókat.
  3. Kiolajazott, -kókuszzsírozott formába öntjük.
  4. Megszórjuk még kedvünkre való magvakkal.
  5. 25 perc alatt készre sütjük.
Remélem ízleni fog! :) 

Jó étvágyat :)

Nincsenek megjegyzések: