Természetes Dezodorálás és Tiszta Parfümök

Én mindenféle káros anyagot tartalmazó dezodor helyett, természetes illattalanítót használok immár 1 éve. A neve: Szódabikarbóna. Egész nap tart, túrázás alatt is kipróbáltam és megtörhetetlen a varázsa! ;)

Én úgy használom, hogy valamilyen hidegen sajtolt olajból egy-egy borsszemnyit kenek a hónom alá, majd rákenek egy vékony réteg szódabikarbónát, úgy hogy jól fedjen: sehol ne lehessen érezni az olajat.

Hogy miért fontos, hogy ne tartalmazzon káros anyagokat a dezodorunk és többi kozmetikai eszközünk?
Mert a bőrünkön keresztül sokkal-sokkal gyorsabban felszívódnak az anyagok. Szokták mondani, hogy inkább idd meg minthogy magadra kend.. Tehát, én amellett vagyok, hogy amit meg is ennék, azt magamra is kenhetem. Erről további hasznos információkat Antal Vali oldalán találtok.

Parfümnek:

A fülcimpámra és a nyakamra pedig dörzsölök egy-egy csepp 100%-os illóolajat.
Ha biztosra akarunk menni tisztaság szempontjából akkor a Bionom Bioboltot ajánlom! :)

Én ezt a kettőt használom.

A levendulás már fél éve a barátom, és még mindig több mint a fele benne van (800 forintért csodás parfüm :))



A Csend Kapuját pedig a napokban vettem a téli hónapok varázsa alkalmából (1400 Ft ciprusos, narancsos, gerániumos finomság) meg is lett a következménye, hogy nem ellenőrzött Bionom terméket vettem a fentebb említett oldalon, kiütés és viszketés formájában... illóolajnak még talán elmegy (nagyobb terekben)..



Illetve tervezek egy vaníliásat venni, mert van egy olyan sejtésem, hogy jól állna :) de az már tényleg 100% bionom lesz :)

Kellemes napot! :)


Nincsenek megjegyzések: