Nyers Vegán Mini-Fagyitorta Rókapárnak :))



A kerámia Kardos Linda alkotása

Elkészítettem a Rókafiú Szülinapi Tortájának Miniatűr Próbáját, hogy az itthoniak is kapjanak belőle, hogy legyen róla fotó és főleg azért, hogy leteszteljem a receptet még mielőtt halandó tündérbogarak tányérjára szeletel a szülinapos egy-egy immár nagy adagot belőle. :) 

Hát nem csalódtam Emilyben. Ez egy tökéletes tortarecept  :)

Mivel 3 órát készültem utazni az óriásverzióval, ezért bebugyoláltam egy konyharuhába, hűtőtáskába tettem és kicövekeltem szintúgy konyharuhába csomagolt jégaksikkal, amit még beleszuszakoltam egy match-os hűtőtasakba. :))
Túlélte!!

Bepusziltuk :)

Íme a recept, amin ezúttal tényleg nem változtattam :D

A tésztához
  • 1 bögre vízbe áztatott datolya (szerintem mehet bele több) 
  • 1/2 bögre kendermagliszt 
  • 1/3 bögre lenmag (egészben) 
  • 3 evőkanál kakaópor 
Töltelékhez
  • 3 fagyasztott banán 
  • 1 bögre vízbe áztatott datolya 
  • 2 bögre kesudió 
  • 2 evőkanál kókuszolaj 
  • 1 1/4 bögre víz vagy növényi tej (amennyi kell) 
  • 1/4 bögre kakaópor 
  • 2 evőkanál földimogyorókrém 
Dísznek
  • Nyers csokiöntet 
  • Földimogyorókrém 

Elkészítés
  1. A tésztához a beáztatott datolyát apró darabokra vágjuk, és összegyúrjuk a többi hozzávalóval. A tortaformába nyomkodjuk és hűtőbe tesszük.
  2. A töltelékhez összeturmixoljuk a hozzávalókat, a formába öntjük, és visszatesszük a hűtőbe.
  3. Miután valamennyire megdermedt a teteje rákenjük a földimogyorókrémet, és visszatesszük a hűtőbe.
  4. Miután megdermedt az egész, rákenjük a nyers csokiöntetet és kakaóvajjal, kakaóbabdarabokkal díszítjük.

smaklig måltid! :)



Nincsenek megjegyzések: